اطلاعات تکمیلی شهرک توریستی سرعین

شهرک توریستی سرعین

این شهرک که توسط شرکت شاخص کار کوشا در دست اجر است شامل فضاها و امکانات مختلفی است که این فضاها و امکانات شامل موارد ذیل است.

برج مسکونی، ۳ فضای تجاری متفاوت، هتل ۴ ستاره، یک مجموعه تفریحی، فضای نمایشگاهی، سوییت‌های اقامتی، دو مجموعه هتل‌آپارتمان، استخر آب گرم مخصوص بانوان، استخر آب گرم مخصوص آقایان، فضای مخصوص انتظامات، اورژانس، فضای گیم‌نت، سالن اجرای موسیقی، مسجد، ۳ فضای رستوران، ۳ فضای کافه سنتی، یک مجموعه ویلایی، ساختمان حراست، سالن ورزشی سرپوشیده، سالن سرپوشیده، ساختمان نگهبانی، بانک، ایستگاه گاز، ایستگاه برق، تاسیسات دفع زباله و تاسیسات آب و فاضلاب.

برج مسکونی شهرک توریستی سرعین یک سازه بتنی ۲۲ طبقه بوده که ۳ طبقه آن زیرزمین است (پارکینگ، تاسیسات، استخر، سرویس بهداشتی، انباری، بوفه، سالن اجتماعات). قسمت همکف این برج نیز شامل لابی، رستوران و فروشگاه است. از طبقه ۱ تا طبقه ۱۷ واحدهای مسکونی سوئیت و یک تا ۳ خوابه قرار دارد و طبقات ۱۸ تا ۲۲ نیز فضاهای اقامتی موقت و رستوران و فضاهای خدماتی جنبی است.

سه فضای تجاری که در این شهرک در نظر گرفته شده است دارای واحدهایی تجاری با حداقل مساحت ۲۴ مترمربع هستند. این سه مجتمع تجاری یک، یک و نیم و دو طبقه ارتفاع دارند.

هتل ۴ ستاره شهرک توریستی سرعین یک سازه بتنی ۵ طبقه است. زیرزمین این هتل شامل پارکینگ، تاسیسات، استخر، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و رختشوی‌خانه است. در طبقه همکف هتل ۴ ستاره شهرک توریستی سرعین لابی، سالن اجتماعات، فروشگاه، مدیریت، پذیرش حراست و بوفه کافی‌شاپ قرار دارد. طبقه‌های ۱ تا ۴ هتل شامل واحدهای اقامتی یک تا ۳ خوابه و واحدهای اقامتی سوئیتی است. طبقه پنجم و آخر این هتل نیز دارای رستوران، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد است.

مجموعه تفریحی این شهرک تشکیل شده از یک پارک آبی و یک شهربازی است. فضای بعدی شهرک توریستی سرعین که معرفی می‌کنیم فضای نمایشگاهی این شهرک است. طبقات همکف اول و دوم نمایشگاه، کاربری نمایشگاهی دائمی دارند و بخش‌های سالن نمایشگاه، لابی، مدیریت و سرویس بهداشتی در آن‌ها لحاظ شده است. در طبقات سوم و چهارم نیز سالن غذاخوری کافی‌شاپ و سالن بازی سرپوشیده تعبیه شده است.

بخش بعدی سوئیت‌های اقامتی بوده که یک فضای اقامت موقت و تک‌خوابه هستند. این سوییت‌ها در یک طبقه احداث شده‌اند.

این شهرک دو مجموعه هتل آپارتمان دارد که امکانات یکی شامل پیلوت، پارکینگ، انباری، لابی و سرویس سرایداری است و هتل‌آپارتمان دیگر نیز واحدهای اقامتی یک تا ۳ خوابه دارد.

استخرهای آب گرم زنانه و مردانه این شهرک نیز امکاناتی نظیر استخر، رختکن، سالن ورزشی، سونا، جکوزی و اتاقک تک‌نفره، بوفه، فروشگاه و سالن انتظار است. بخش انتظامات شهرک شامل آبدارخانه، سرویس بهداشتی، سالن و اتاق است. بخش اورژانس نیز دارای ایستگاه پرستاری، داروخانه، تزریقات، پذیرش و مطب دکتر است.

فضای گیم‌نت هم شامل فضای بازی کامپیوتری، سینمای سه‌بعدی، فروش بلیت و سرویس بهداشتی است. سالن اجرای موسیقی این شهرک هم دارای سالن اصلی برای اجرا، بوفه، سرویس بهداشتی، اتاق پشت‌صحنه، تاسیسات، پشتیبانی و مدیریت است. مسجد شهرک توریستی سرعین نیز شامل ورودی، صحن، شبستان، سرویس بهداشتی و وضوخانه است.

از سه رستوران تعبیه‌شده در این شهرک دو رستوران دارای ۷۵۰۰ مترمربع فضا و یک رستوران نیز ۶۵۰۰ مترمربع فضا دارد. همچنین کافه‌های سنتی شهرک هم دارای مساحت‌های ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ مترمربع هستند. مجموعه ویلایی در نظر گرفته شده برای شهرک نیز ۱۰۰۰ مترمربع فضای اقامتی دارد. بخش بعدی بخش حراست شهرک است که ۱۰۰ مترمربع فضا دارد. سالن سرپوشیده نیز ۶۸۰ مترمربع فضا داشته و سالن ورزشی سرپوشیده نیز ۲۴۰۰ مترمربع فضا دارد. فضاهای نگهبانی ۷۵ مترمربع، بانک ۱۵۰ مترمربع، ایستگاه گاز و برق هر کدام ۵۰ مترمربع، تاسیسات دفع زباله ۱۰۰ مترمربع و تاسیسات آب و فاضلاب نیز ۲۰۰ مترمربع فضا دارند.