مرکز تجاری تفریحی مریم

شرکت شاخص کار کوشا با توجه به سابقه پربار خود در املاک هشتگرد و ساخت‌وساز در این منطقه در پروژه‌های املاک و مستغلات، این بار فرصت سرمایه‌گذاری در املاکی تجاری با موقعیتی ممتاز و بی‌نظیر را در شهر جدید هشتگرد به مخاطبان خود پیشنهاد می‌کند. این املاک و مراکز تجاری با مشارکت شرکت شاخص کار و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

این املاک می‌توانند بهترین فرصت سرمایه‌گذاری در هشتگرد باشند. شرکت شاخص کار کوشا به شما پیشنهاد می‌کند در جهت یک سرمایه‌گذاری مطمئن و تضمینی، از مجموعه املاک تجاری متعلق به این شرکت در شهر هشتگرد بازدید کرده و یک سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مرکز تفریحی و تجاری مریم در فاز ۴ و ورودی شهر جدید هشتگرد قرار داشته و سند املاک تجاری آن به صورت مالکیت قطعی به مشتریان واگذار می‌شود. در ضمن این مرکز دارای پارکینگ اختصاصی هم هست. میزان پیش‌پرداخت مشتریان محترم برای خرید واحدهای تجاری در مرکز تجاری و تفریحی مریم، ۲۰ درصد مبلغ کل واحد خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این املاک می‌توانید با شرکت شاخص کار تماس بگیرید.

پلان نهایی مرکز تجاری تفریحی مریم

قیمت نهایی املاک مرکز تجاری تفریحی مریم – بخش مرکزی

قیمت نهایی املاک مرکز تجاری تفریحی مریم – بلوک F

مراحل پیشرفت پروژه