شهر جدید هشتگرد ؛ فرصت سرمایه‌گذاری در مراکز تجاری هشتگرد

شرکت شاخص کار کوشا با توجه به سابقه پربار خود در بخش خصوصی‌سازی و مشارکت در ساخت و ساز در کشور و اجرای پروژه‌های عمرانی برای بخش دولتی، این بار فرصت سرمایه‌گذاری در مراکز تجاری با موقعیتی ممتاز و بی‌نظیر را در شهر جدید هشتگرد به مخاطبان خود پیشنهاد می‌کند. این مراکز تجاری با مشارکت شرکت شاخص‌کار و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد احداث و در بخش‌هایی آماده بهره‌برداری هستند.

مراکز تجاری شرکت شاخص کار درشهر جدید هشتگرد

  • مرکز تجاری و تفریحی مریم
  • مرکز خرید پوریا
  • مرکز خرید دریا

مرکز تفریحی و تجاری مریم در ورودی شهر هشتگرد و در فاز ۴ قرار داشته و با توجه به موقعیت مکانی ممتاز خود دارای بخش‌هایی همچون واحدهای تجاری، شهر بازی سرپوشیده، سالن ورزشی بانوان و آقایان، فضای هایپرمارکت، فضای رستورانی و فودکورت هستند و  مالکیت واحدهای تجاری آن به صورت مالکیت قطعی به مشتریان و سرمایه‌گذاران واگذار می‌‌گردد و هرکدام از واحدها دارای پارکینگ اختصاصی هستند. میزان پیش‌پرداخت سرمایه‌گذاران محترم برای خرید واحدهای تجاری در مرکز تجاری و تفریحی مریم، 20 درصد مبلغ کل واحد تجاری بوده و مابقی مبلغ قرارداد طی اقساط سه ساله تسویه می‌گردد. لازم به ذکر است واحدهای تجاری طی مدت 24 ماه به سرمایه‌گذاران تحویل داده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز تجاری و تفریحی می‌توانید با شرکت شاخص کار تماس بگیرید.

مرکز خرید پوریا در مرکز خدمات ناحیه‌ای فاز 7 شهر جدید هشتگرد احداث شده است. در این مرکز خدمات ناحیه‌ای امکانات خدماتی و رفاهی از قبیل مرکز خرید پوریا، درمانگاه پوریا، مدارس در سه مقطع به‌صورت دخترانه و پسرانه، مسجد و مراکز خرید محله‌ای را دارا است و  مالکیت واحدهای تجاری آن به صورت مالکیت قطعی به مشتریان و سرمایه‌گذاران واگذار می‌‌گردد و هرکدام از واحدها دارای پارکینگ اختصاصی هستند و انشعابات کامل است.  میزان پیش‌پرداخت سرمایه گذاران محترم برای خرید واحدهای تجاری در مرکز خرید پوریا، 60 درصد مبلغ کل واحد تجاری بوده و مابقی مبلغ قرارداد طی اقساط یک ساله تسویه می‌گردد.

مرکز خرید دریا دیگر موقعیت سرمایه‌گذاری پیشنهاد شده توسط شاخص کار برای شما در شهر هشتگرد است. این مرکز خرید در مجموعه مرکز خدمات شهری با امکاناتی از قبیل پارک و فضای بازی و فضای تفریحی به متراژ 7 هکتار، ساختمان سرای ناحیه، مدارس اجتماع محور و امکانات خدماتی از این دست در فاز ۴ و وردی شهر جدید هشتگرد قرار دارد. پارکینگ اختصاصی و انشعابات کامل از مزایای مرکز خرید دریا به شمار می‌آیند. میزان پیش‌پرداخت سرمایه‌گذاران محترم برای خرید واحد تجاری در مرکز خرید دریا ۵۰ درصد مبلغ کل واحد بوده و مابقی مبلغ  بصورت اقساط یکساله است.

چرا سرمایه‌گذاری در هشتگرد؟

شهر جدید هشتگرد در غرب شهر تهران و ۶۵ کیلومتری پایتخت احداث شده است. این شهر در حاشیه اتوبان تهران – قزوین که یکی از شاهراه‌های اصلی کشور بوده و بخش عمده‌ای از استان‌های شمالی و شمال غربی و غربی کشور را به پایتخت هدایت می‌کند، واقع شده است. با توجه به توسعه شهری و مهاجرت اقشار مختلف مردم به آن، در حال تبدیل شدن به یکی از قطب‌های جمعیتی در نزدیکی پایتخت و کلانشهر کرج است . در طرح تفضیلی و بافت شهری شهر جدید هشتگرد علاوه بر واحدهای مسکونی آپارتمانی، زمین‌هایی با کاربری ساختمان‌های ویلایی و باغ – ویلا وجود داشته و با توجه به آب و هوای مناسب این منطقه، یکی از جاذبه‌ها و نقاط قوت در این شهر به شمار می‌رود.

ویژگی‌های شهر جدید هشتگرد

از لحاظ ویژگی‌های مناسب ساخت‌وساز، شیب منطقه در شهر جدید هشتگرد شیب مناسبی است و خاک آن برای احداث ساختمان‌های بلندمرتبه هم مناسب خواهد بود. همچنین این منطقه از لحاظ دسترسی به آب هم موقعیت استراتژیکی دارد. آب‌های زیرزمینی و آب سدهای اطراف می‌توانند در شهر جدید هشتگرد مورد استفاده قرار بگیرند و آب‌وهوای معتدل و کوهستانی این ناحیه، آب و هوایی مطلوب برای سکونت خواهد بود.

مزیت دیگر شهر جدید هشتگرد این است که فاصله این شهر با کرج، تهران و قزوین به‌عنوان سه کلانشهر اصلی کشور، فاصله‌ای مناسب بوده که دسترسی به این کلان‌شهرها را برای ساکنین شهر جدید هشتگرد راحت کرده است. در ضمن دسترسی به شهر هشتگرد علاوه بر اتوبان تهران – قزوین، از طریق خط ۵ متروی تهران امکان‌پذیر است.

با توجه به اینکه خط مترو گلشهر – هشتگرد در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ توسط رئیس‌جمهور افتتاح شده و به طور رسمی مترو در این شهر به بهره‌برداری رسیده است، جابه‌جایی بین هشتگرد و دو کلان‌شهر تهران و کرج سهولت بیشتری پیدا کرده و همین عامل باعث استقبال بیشتر اقشار مختلف به زندگی در این شهر شده است.

عامل دیگر رونق شهر جدید هشتگرد و املاک آن شهرک صنعتی این شهر است که یکی از شهرک‌های صنعتی فعال و پویای کشور محسوب می‌شود که باعث رونق تولید و اشتغال در این شهر شده است و مهاجرت بسیاری از افراد به این منطقه نیز به دلیل موقعیت‌های اشتغالی است که در این شهرک ایجاد می‌شود.

مجموع این عوامل باعث شده است شهر جدید هشتگرد در مسیر رشد قرار بگیرد. به‌خصوص مراکز تجاری که در راستای خدمات‌دهی به جمعیت رو به افزایش این شهر در حال فعالیت هستند و تعداد آن‌ها با توجه به بافت شهری و واحدهای مسکونی ساخته شده و در حال ساخت بسیار اندک است. این مراکز می‌توانند بهترین فرصت سرمایه‌گذاری در شهر جدید هشتگرد باشند. شرکت شاخص کار کوشا به شما پیشنهاد می‌‌نماید در جهت یک سرمایه‌گذاری مطمئن و تضمینی، از مجموعه مراکز تجاری متعلق به این شرکت در شهر جدید هشتگرد بازدید کرده و یک سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشید. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.